Politica de confidentialitate

Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile pe deplin și conștient asumate de personalul și managementul Zenessity Beauty Center, condus de societatea comerciala Iris Perfect Body S.R.L. cu sediul social in Str. Calea Crangasi, nr. 32, camera 1, sector 6, Bucuresti , înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/1026/2020, cod unic de înregistrare RO42171510 în calitate de operator.

Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).

Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Mai jos puteți găsi informațiile structurate în următoarele secțiuni:

  • Prelucrarea datelor dvs. în contextual pandemiei de Covid-19
  • Ce fel de date personale prelucrăm?
  • Date personale ale minorilor
  • Categorii speciale de date cu caracter personal
  • În ce scop și în ce temei prelucrăm datele dvs. personale?
  • Către ce persoane transmitem datele dvs. personale?
  • Colectăm date personale de la terți?
  • Transferăm datele dvs. în afara UE/SEE?
  • Furnizarea de către dvs. a datelor personale ale altor persoane fizice
  • Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
  • Care sunt drepturile dvs?
  • Sunt datele dvs. în siguranță?
  • Link-uri către alte site-uri web
  • Întrebări sau reclamații
  • Modificări ale politicii

RELUCRAREA DATELOR DVS. IN CONTEXTUL PANDEMIEI DE COVID-19 NOTA DE INFORMARE PRIVIND OBLIGATIA REALIZARII TRIAJULUI EPIDEMIOLOGIC LA INTRAREA IN INCINTA

La intrarea in incinta Zenessity Beauty Center trebuie sa masuram temperatura dvs. corporala. In cazul in care aceasta depaseste 37.3°C, accesul dvs. va fi refuzat. Rezultatul verificarii nu va fi notat si/sau pastrat. In cazul in care refuzati sa va masuram temperatura, nu va vom putea permite accesul in incinta centrului. Va multumim pentru intelegere.

CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRAM?

Dacă ati fost/sunteti pacientul centrului nostru sau un potențial viitor client

 

Potrivit rezervarii dvs. colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre.

Categoriile de date personale pe care le colectăm sunt:

  1. a) numele și prenumele, sex, data nasterii, adresa de e-mail, numărul de telefon;
  2. b) datele cardului bancar (tipul cardului, numele titularului, data expirării);
  3. c) informații despre tipul serviciului, inclusiv ora programarii, cerințe speciale, preferințe speciale;
  4. d) informațiile pe care le-ati putea furniza cu privire la preferințele dvs, în cursul participării la concursuri, tombole sau anumite oferte promoționale;
  5. e) datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii în programul nostru de fidelitate;
  6. f) fotografiile realizate in stadii diferite ale tratamentelor, în incinta centrului, in vederea monitorizarii progresului tratamentelor realizate;
  7. g) informații despre autovehiculele pe care este posibil să le parcati în perimetrul parcarii noastre;
  8. h) recenzii și opinii referitoare la serviciile de care ati beneficiat în cadrul centrului;
  9. i) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați

 

De asemenea, camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate în incinta centrului nostru pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecință și imaginile pacientilor în diferite zone cum ar fi: in zona de receptie a proprietatii, parcarile auto, intrarea în centru. Inregistrările sunt păstrate pe durata impusă de lege oferind și informatii cronologice de localizare a prezentei dvs.

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract putem să fim în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu:

  • dacă nu doriți să ne furnizați numele și prenume, adresa de e-mail sau numărul de telefon, în cazul în care doriți o rezervare, nu vom putea să o efectuăm sau
  • dacă nu doriți să ne permiteti sa facem fotografii pentru monitorizarea progresului tratamentelor, nu vom putea sa vă furnizam servicii de calitate ridicata în centru.

 

Dacă sunteți potențial angajat

 

Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.

 

Dacă sunteți vizitator în cadrul centrului nostru

 

Camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul centrului nostru pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecință și imaginile oricăror persoane din diferite zone cum ar fi receptia, parcarea auto, intrarea in salon.

Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru

Accesarea site-ului nostru va conduce la colectarea datelor dvs. personale de identificare online, cum ar fi: cookie-uri pentru analiza traficului, cookie-uri pentru publicitate (ex: Facebook, Google), cookie-uri pentru performanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati sectiunea Politica Cookie prezenta pe site-ul nostru.

Exista situatia în care dvs. introduceți de bunăvoie anumite date (de exemplu rezervări online, aplicații posturi vacante, anumite cereri/solicitări, completarea unor formulare de contact, etc).

De asemenea, ca la oricare echipament informatic, este colectata ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet, si alte informatii in vederea asigurarii securitatii sitemului informatic.

Va rugam sa luati in calcul faptul ca daca dezactivati cookie-urile, este posibil ca site-ul nostru sa nu functioneze corespunzator in browser-ul dumneavoastra.

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

 

În cadrul contractelor în derulare și procedurilor curente colectăm numele, prenumele, funcția, numar de telefon, adresa de e-mail, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentaţi în vederea îndeplinirii obligațiilor contractulale asumate și pentru comunicările necesare.

DATE PERSONALE ALE MINORILOR

Nu solicităm și nu preluam direct copiilor sub 18 ani informații personale, ci numai părinților. Protejăm confidențialitatea tuturor datelor obținute de la copii sub 18 ani, sau de la părinții acestor copii. În cazul în care aveți vârsta sub 18 ani, nu puteti rezerva sau folosi serviciile noastre fără prezența unui adult. Pentru a beneficia de servicii care implică furnizarea de informații personale copii sub 18 ani trebuie să obțina consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale.

CATEGORII SPECIALE DE DATE CU CARACTER PERSONAL

 

Sintagma „categorii speciale de date cu caracter personal“ se referă la datele ce privesc originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.  

Folosim datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a va putea oferii serviciile noastre şi a răspunde cerinţelor dvs.       

Dacă există un aspect medical despre care doriti sa ne informati, ne veti oferi astfel posibilitatea sa va indrumam pentru acele tratamente care sa va protejeze si sa nu va afecteze starea sanatatii.

 

ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS PERSONALE?

 

Dacă sunteți client

 

  1. Rezervări pentru centru sau în cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs.

 

Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a vă rezerva serviciul solicitat în cadrul centrului si (ii) pentru a răspunde solicitărilor de oferte transmise de dvs.

 

Temei: încheierea unui contract pentru furnizarea de servicii de infrumusetare sau pentru finalizarea unei rezervari

 

  1. Relația cu clientii / serviciile oferite clientilor în incinta proprietății (serviciul de infrumusetare, tratamente cosmetice, urmarirea progresului prin fotografierea zonelor de tratament, etc)

 

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele centrului nostru și a așteptărilor dvs.

 

Temei: executarea contractului de prestare servicii de infrumusetare.

 

  1. Profilare

 

Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs.(ex: ce pachet de produse si/sau servicii consumati de obicei, cafeaua preferata, uleiurile esentiale preferate, tipul de tratament solicitat cu precadere, etc) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom ști deja ce vă place.

 

Temei: consimțământul

 

  1. Opinii despre vizita la centrul nostru

 

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca aţi avut o experienţă placută.


Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim clienților noștri

 

  1. Marketing

 

Scop: prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum informări periodice asupra tarifelor sau ofertelor speciale pentru perioada urmatoare, comunicări de marketing privind produse și servicii noi pe care le inițiem sau reduceri tarifare care ar putea fi de interes pentru dvs.

Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs., în masura în care sunteți deja un client fidel sau ați optat pentru Centrul nostru și am constatat ca ați fost mulțumit de serviciile de care ați beneficiat (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).

 

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.
Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.

 

Este posibil să realizăm fotografii generice, de atmosfera, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți clienti ambianța si nivelul serviciilor noastre. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, avem grijă ca fotografiile sa nu prezinte în prim-plan persoane, facand tot posibilul ca oaspetii sa fie informați de fiecare data cand avem intentia de a face fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dvs.”).

  1. Alte comunicări: prin e-mail, poștă, aplicații online, telefon sau SMS

 

Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum:

(i)pentru a răspunde cererilor dvs.,

(ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online sau o cerere de ofertă, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea,

(iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate reclamatiile, solicitarile.

Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standardele asumate, inclusiv prin soluționarea prompta si cu maxima disponibilitate a eventualelor cereri sau nemulțumiri.

 

  1. Analiză, îmbunătățire și cercetare:

Scop: pentru a asigura un nivel calitativ constant al serviciilor noastre, avem grijă să analizăm fiecare sugestie sau sesizare din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate și pentru a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.


Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor centrului si asteptarilor dvs.

 

  1. Imaginile surprinse de camerele de supraveghere

 

Scop: prelucrăm imaginile surprinse de sistemul de camere de supraveghere instalate în cadrul locației noastre pentru a putea spori protecția persoanelor și a bunurilor din locație, precum și pentru a putea investiga eficient evenimentele care pot impacta negativ securitatea spațiului, a bunurilor și a persoanelor.

Temei: interesul legitim de a asigura protecția bunurilor și a persoanelor din locația noastră.

 

Dacă sunteți vizitator

 

Scop: Prelucrăm datele dvs. personale potrivit prevederilor legale pentru a va oferi informatiile solicitate cu privire la serviciile noastre, si pentru a asigura protectia bunurilor si persoanelor din locatia noastra.

Temei: interesul nostru legitim.

 

Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru

 

Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului, personalizarea publicitatii si a serviciilor, performanta site-ului.

 

Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia., si consimtamantul dvs.

 

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

 

Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri.
Temei: executarea unui contract.

 

Dacă sunteți potențial angajat

 

Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare.

Temei: încheierea unui contract

 

Dacă sunteți angajat

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării.

Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa și datele dvs. în contextul următoarelor activități:

 

  1. Restructurări sau reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/acțiuni:

Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus 

Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs.

Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prevederile legale și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.

  1. Securitate:

Scop: prelucrăm datele personale pentru indeplinirea obligatiilor legale privind protejarea bunurilor și a integritatii persoanelor.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale centrului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul centrului nostru.

 

  1. Motive juridice:

Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.

Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații pentru a ne asigura că de fiecare dată prestăm servicii de cea mai înaltă calitate.

 

CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?

 

Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți:


  1. a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale).
  2. b) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem transmite datele dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț. 
  3. c) Autorități și/sau instituții publice pentru:(i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională).

 

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care aceștia garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

 

COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?

 

Pentru a vă oferi servicii in standardele asumate, este posibil să colectăm informații despre dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți:


  1. a) Parteneri de afaceri:cum ar fi unele aplicatii mobile la care apelați pentru rezervarea de servicii în centrul nostru, companiile partenere emitente de carduri de fidelitate, serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dvs. pentru aceste servicii sau alte surse terțe care sunt autorizate prin lege să ne transmită datele dvs.

 

  1. b) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru tombole și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem colecta datele dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț.

În orice caz, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs., respectand procedurile legale in vigoare.

De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Secțiunea “IN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE DATELE DVS PERSONALE?”).         

În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.

TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE?

 

Nu transferăm datele dvs. personale în afara UE/SEE.

 

FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE

ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

 

Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să obțineți acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicați modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?

Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 zile).

Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor).

Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, folosind un tocator de hartie, iar dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

 

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?

În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:

  1. Dreptul la informare: aveți dreptul să cunoașteți următoarele informații (i) identitatea și datele de contact ale operatorului, (ii) scopurile în care sunt prelucrate datele cu caracter personal, precum și temeiul juridic al prelucrării, (iii) categoriile de date colectate, (iv) destinatarii datelor, (v) transferul datelor, (vi) perioada de stocare a datelor, (vii) care sunt drepturile dumneavoastră, etc. (art. 13 si 14 din GDPR);
  2. Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
  3. Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
  4. Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
  5. Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
  6. Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
  7. Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR).

 

În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ.

 

 

SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

 

Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.

Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

 

LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru poate conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.

ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII

 

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să îl contactați pe Responsabilul nostru cu protecția datelor personale trimițând un e-mail la adresa contact@zenessity.ro iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.      

 

De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți să le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care o depuneți la adresa strada Iancu Capitanu nr. 29 Bis, sector 2, Bucuresti.

În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

MODIFICĂRI ALE POLITICII

 

Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.